Regulamin
-
Sklep internetowy www.spinal.pl obsługiwany jest przez firmę MIZAR-A.L. Piotr Wojciechowski zarejestrowaną w Budy Grzybek przy ulicy Rowickiego 1, 96-313 Jaktorów, wpisaną do Krajowego Rejestru Urzędowego Podmiotów Gospodarki Narodowej pod numerem REGON 016243931, NIP 534-109-51-51.
-
Niniejszy system sprzedaży skierowany jest do wszystkich Klientów instytucjonalnych, zarejestrowanych i działających firm oraz osób fizycznych prowadzących aktywną działalność gospodarczą, na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, będących zarejestrowanymi użytkownikami sklepu www.spinal.pl
-
Wszelką korespondencję należy kierować na adres poczty elektronicznej spinal@spinal.pl lub na adres: Budy Grzybek, ul. Rowickiego 1, 96-313 Jaktorów
-
Złożenie zamówienia w sklepie spinal.pl jest jednoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z przepisami obowiązującej Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883. Ujawnienie danych jest niezbędne w celu dokonania rejestracji i dokonania zakupów. Wszystkie udostępnione w formularzu rejestracyjnym dane są chronione i wykorzystane przez spinal.pl w celu dokonania sprzedaży, wysyłki i zafakturowania zamówionego produktu. Za zgodą klienta dane korespondencyjne wykorzystujemy również do prowadzenia ewidencji klientów, rozesłania informacji promocyjnych dotyczących produktów i sklepu spinal.pl.
-
Ujawnione informacje personalne nie będą nigdy przekazane przez MIZAR-A.L. Piotr Wojciechowski osobom trzecim oraz innym firmom. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także ma prawo żądać usunięcia ich z zasobów sklepu.
-
Zamówienia klient może realizować za pośrednictwem strony intrnetowej www.spinal.pl
-
Warunkiem koniecznym realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie rozmularza zamówienia: należy podać dane osobowe (imię, nazwisko) lub/i dane firmy, dane teleadresowe, formę płatności i dostawy zamówionego towaru.
-
Klient, który wysłał zamówienie za pośrednictwem sklepu internetowego tym samym oświadczył, że zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i zobowiązuje się do jego przestrzegania. Niedotrzymanie postanowień Regulaminu uprawnia MIZAR-A.L. Piotr Wojciechowski do odmowy realizacji złożonego zamówienia.
-
MIZAR-A.L. Piotr Wojciechowski zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w sytuacjach, gdy:
-
formularz zamówienia zostanie błędnie lub częściowo wypełniony przez klienta;
-
we wskazanych czasie nie zostanie uiszczony przelew w uzgodnionej wysokości.
-
-
Przed dokonaniem zakupu można zapoznać się z każdym produktem, w czym pomocne będą opisy i zdjęcia umieszczone w kategoriach produktów. Jeżeli opisy zawierają zbyt mało informacji lub klient ma jakieś pytania dotyczące zakupów, prosimy o kontakt na podany adres e-mail spinal@spinal.pl lub telefoniczny.
-
Po każdorazowym złożeniu zamówienia, na podany przez klienta adres e-mail, MIZAR-A.L. Piotr Wojciechowski wyśle wiadomość z potwierdzeniem warunków zamówienia.
-
W wyjątkowych przypadkach pracownik MIZAR-A.L. Piort Wojciechowski będzie telefonicznie potwierdzał zamówienie, kontaktując się z klientem na podany uprzednio numer telefonu.
-
MIZAR-A.L. Piotr Wojciechowski wystawia wyłącznie dokument sprzedaży w postaci faktury VAT .
-
Sklep internetowy www.spinal.pl przyjmuje zamówienia online przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
-
Klient powinien dokonać wpłaty za zamówienie za pomocą przelewu w ciągu 72 godzin od momentu jego złożenia. Jeśli tego nie dokona, zostanie ono anulowane przez system po 96 godzinach od złożenia zamówienia. O zaistniałym fakcie klient zostanie poinformowany mailem przesłanym na adres podany podczas rejestracji.
-
Oferta sklepu internetowego www.spinal.pl obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
-
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, klient będący konsumentem może zrezygnować z towaru kupionego w spinal.pl bez podania przyczyny w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był w żaden sposób używany ani nie został zniszczony lub uszkodzony, posiada oryginalne opakowanie i jest kompletny (tzn. posiada dostarczone wraz z nim wszystkie instrukcje, gwarancje oraz dodatkowe wyposażenie). Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu opakowania lub plomby zabezpieczającej. Sklep może odmówić zwrotu towaru, który nosi ślady normalnego użytkowania.
-
W przypadku podjęcia decyzji o rezygnacji z zakupu towaru należy powiadomić o tym MIZAR-A.L. Piotr Wojciechowski za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie z zachowaniem 10 dniowego terminu.
-
Zwracany towar należy odesłać w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub kserokopią faktury na adres MIZAR-A.L. Piotr Wojciechowski. Zgodnie z ustawą koszt i ryzyko przesyłki zwracanego towaru ponosi klient.
-
Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta (w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania towaru) lub przekazem pocztowym pod adres wskazany w zamówieniu (w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania towaru). W przypadku zwrotu pieniędzy przekazem pocztowym potrącana jest opłata za przekaz według cennika Poczty Polskiej (http://www.poczta-polska.pl/cennik.htm).
-
W przypadku, gdy zwracany towar nie posiada oryginalnego opakowania firmowego, lub opakowanie jest zniszczone w stopniu uniemożliwiającym dalszy obrót towarem, MIZAR-A.L. Piotr Wojciechowski odmówi przyjęcia takiego zwrotu.
-
MIZAR-A.L. Piotr Wojciechowski nie przyjmuje żadnych przesyłek, które są wysłane do niego za pobraniem.
-
MIZAR-A.L. Piotr Wojciechowski może odmówić realizacji zwrotu w przypadku, gdy towar zostanie uszkodzony podczas transportu, bądź też pomniejszyć zwracaną wartość towaru o koszty naprawy dokonanej przez autoryzowany serwis producenta. W takim przypadku w obecności pracownika firmy dostarczającej zostanie spisany protokół szkody, a klient ma prawo dochodzić zwrotu utraconej lub zniszczonej wartości od firmy kurierskiej, która przewoziła towar.
-
Klient ma prawo do złożenia reklamacji w sytuacjach:
-
Niezgodności otrzymanego towaru z umową (zamówieniem)
-
Uszkodzenia przesyłki podczas transportu
-
-
Zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r., sklep Spinal.pl przez okres 24 miesięcy od daty zakupu wobec konsumentów ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku niezgodności towaru z umową. Kupujący traci w/w uprawnienia jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.
-
W przypadku klientów nie będących konsumentami rozpatrywanie reklamacji i zasady odpowiedzialności reguluje kodeks cywilny. Warunkiem rozpoczęcia procedury rękojmi jest sprawdzenie towaru przez kupującego przed zakupem, w momencie odbioru towaru od firmy kurierskiej lub odbioru osobistego. Jeśli nie wykona tej czynności, a towar posiadał wady, traci wówczas uprawnienia z tytułu rękojmi. Spinal.pl nie odpowiada wówczas za wady towaru. W razie wady towaru zgodnie z Art. 568 Kodeksu Cywilnego sklep Spinal.pl przez okres 12 miesięcy od daty jego wydania kupującemu i w ciągu miesiąca od chwili wykrycia wady ponosi pełną odpowiedzialność.
-
Klient ma prawo żądać nieodpłatnej naprawy towaru wadliwego lub niezgodnego z umową lub wymiany na nowy. Koszt dostarczenia, robocizny, ewentualnego demontażu, ponownego zamontowania i uruchomienia ponosi sklep Spinal.pl. Wyjątek stanowią sytuacje, gdy naprawa lub wymiana jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów. Wówczas klient może żądać stosownego obniżenia ceny lub odstąpić od umowy. Od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna. W każdym przypadku, gdy realizacja żądań klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep Spinal.pl.
-
Sklep ustosunkuje się do żądań klienta w terminie14 dni od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli termin ten zostanie przekroczony, oznacza to, że Spinal.pl uznał żądanie za uzasadnione.
-
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia zawartości przesyłki sporządzonego w momencie odbioru towaru w obecności spedytora.
-
dostawa produktów zamawianych w Spinal.pl odbywa się na terenie całego kraju, za pośrednictwem firmy kurierskich lub według cennika Poczty Polskiej (http://www.poczta-polska.pl/cennik.htm).
-
wszystkie przesyłki realizowane są ubezpieczoną przesyłką kurierską;
-
czas dostawy uzależniony jest od terminu złożenia zamówienia oraz osiągalności poszczególnych produktów; klient może zażyczyć sobie dostarczenie przesyłki w sobotę, co jest dodatkowo płatne;
-
zamówiony towar jest wysyłany w oryginalnym opakowaniu i w dodatkowym opakowaniu zabezpieczającym produkty w czasie transportu;
-
klient podczas odbioru przesyłki powinien sprawdzić ją dokładnie w obecności spedytora firmy kurierskiej w celu ustalenia czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz czy jej zawartość jest zgodna z zamówieniem; w przypadku wystąpienia w/w nieprawidłowości należy zażądać od spedytora sporządzenia protokołu szkody, w którym powinno się odnotować informacje o oznaczeniach ostrzegawczych na zewnątrz opakowania (czy były- nalepki “ostrożnie szkło”, “góra dół”, taśma klejąca lub firmowa), o zabezpieczeniu przesyłki z zewnątrz i wewnątrz opakowania (karton, wypełnienie) oraz informacje o uszkodzeniach (które elementy i w jaki sposób zostały uszkodzone); zaistniałe zdarzenie należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie firmie MIZAR-A.L. Piotr Wojciechowski.
-
klient ma możliwość podania podczas składania zamówienia innego adresu dostawy niż zarejestrowany w „Moim koncie”.
Koszt dostawy:
-
zależny jest od wartości zamówienia, formy płatności i gabarytów danego produktu;
-
informacja o wysokości opłaty związanej z wysyłką pojawi się na etapie składania zamówienia w momencie wyboru sposobu dostawy; opłatę Spinal.pl doliczy do wartości całego zamówienia realizowanego jednorazowo.
Na etapie zamawiania produktów klient powinien wybrać jedną z dostępnych sklepie Spinal form płatności:
-
„Za pobraniem” – klient płaci za towar przy odbiorze przesyłki;
-
Płatność przelewem ( przedpłata 100%) - klient dokonuje płatności na indywidualny numer rachunku bankowego.
Zamówiony towar zostanie wysłany do klienta, nie wcześniej niż po wpływie środków na konto MIZAR-A.L. Piotr Wojciechowski.
Gwarancje
-
Produkty w sklepie www.spinal.pl posiadają gwarancje producenta lub importera, które ważne są wraz z dowodem zakupu (fakturą).
-
Odpowiedzialność MIZAR-A.L. Piotr Wojciechowski ogranicza się do odpowiedzialności za towar - w wypadku dostarczenia uszkodzonego (uszkodzenia powstałe w transporcie) lub niezgodnego z zamówieniem (umową) produktu. MIZAR-A.L. Piotr Wojciechowski zobowiązuje się do jego wymiany na nowy. MIZAR-A.L. Piotr Wojciechowski nie odpowiada za opóźnienie w dostawie lub brak możliwości dostarczenia zamówionego towaru .
-
MIZAR-A.L. Piotr Wojciechowski nie ponosi odpowiedzialności za sposób, w jaki klienci korzystają ze sklepu ani za jakiekolwiek wynikłe z tego skutki, a w szczególności za szkody poniesione przez klienta na skutek posłużenia się przez osoby trzecie jego danymi osobowymi, wadliwe działanie sieci telekomunikacyjnej, nieprawidłowe działanie lub brak działania oprogramowania, niepoprawne przetworzenie danych przez systemy komputerowe.
-
MIZAR-A.L. Piotr Wojciechowski zastrzega sobie prawo do czasowego uniemożliwienia dostępu do sklepu z powodów techniczno-organizacyjnych lub do całkowitego zaprzestania działalności, bez odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wynikłe z tego tytułu.
-
Korzystanie ze sklepu www.spinal.pl jest jednoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu. Wypełnienie formularza kontaktowego, rejestracyjnego lub złożenie zamówienia jest jednoznaczne ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie danych do celów prowadzenia sprzedaży i obsługi posprzedażowej.
-
Wszystkie produkty oferowane w sklepie Spinal.pl są produktami oryginalnymi, fabrycznie nowymi, wolnymi od wad fizycznych i prawnych. Zostały legalnie wprowadzone na rynek polski, pochodzą najczęściej od Producenta, Generalnego Dystrybutora, Generalnego Importera. Wszystkie produkty posiadają gwarancję określoną przez producenta.
-
MIZAR-A.L. Piotr Wojciechowski dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne oferowanych w sklepie Spinal produktów były zgodne z rzeczywistością. Za błędnie podane parametry i właściwości towarów lub nagłą ich zmianę przez producenta, MIZAR-A.L. Piotr Wojciechowski nie ponosi odpowiedzialności. Jednakże w sytuacjach, gdy dane prezentowane na witrynie internetowej sklepu nie pokrywałyby się z rzeczywistością, klient w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty zakupu ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny.
-
MIZAR-A.L. Piotr Wojciechowski zastrzega sobie prawo do:
-
zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu w ciągu dnia,
-
wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu,
-
wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu,
-
przeprowadzania, zmian i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu,
-
dokonywania zmian niniejszego regulaminu (zmiany wchodzą w życie po opublikowaniu ich na stronie internetowej, w zakresie, w jakim jest to dopuszczalne przez obowiązujące przepisy).
-
-
Wszelkie zamieszczone w sklepie znaki towarowe i nazwy firmowe należą do prawnych właścicieli i zostały umieszczone w celach informacyjnych.
-
Opisy oraz zdjęcia produktów w sklepie mają charakter informacyjny.
-
Ceny prezentowane w sklepie internetowym Spinal.pl są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się właściwe przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych ustaw, a w szczególności Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów (…) z 2 marca 2000 r. i Ustawy o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997r.
-
Ewentualne spory wynikłe w związku z realizacją transakcji w sklepie internetowym, strony rozstrzygać będą w drodze porozumienia stron. W przypadku braku porozumienia rozstrzygnięcie sporu zostanie oddane Sądowi właściwemu dla siedziby Sprzedającego.